fredag 14 januari 2011

Nu ger jag mig ut på djupt vatten... igen

Hade verkligen bestämt mig för att aldrig börja blogga. Men lusten blev helt enkelt för stor. Ja, vad skall den här bloggen handla om då? Mitt liv, min familj, min hälsa, min påbörjade viktresa, mina hobbies pyssel, träning, golf, vin och mat. Det som gör livet värt att leva - för mig!

Jag gör det för min egen skull. Helt kravlöst. Bara för att det är en ny utmaning. Och när jag ändå pratar om utmaningar, Ingen minns en fegis heter bloggen. Och det är väl lite så jag lever mitt liv. Vill ha lite spänning och göra läskiga saker. Gillar att göra saker som ger lite pirr i magen. Om du är besökare blir jag jätteglad om du lämnar en kommentar. Kanske du undrar något om mig? Bara fråga på så skall jag svara så gott jag kan.

5 kommentarer:

  1. Vem kan nånson glömma dig om man träffat dig?!? Du är en fantastisk människa, Maria! Ska bli spännande att följa dig i din blogg. Lägger den bland mina favoriter genast!

    Kram från Karin

    SvaraRadera
  2. Lycka till Maria, det skall bli spännande och följa!
    kramar från Karin Nyberg

    SvaraRadera
  3. Det ÄR roligt att blogga, om man har tid :) För mig är det ibland lite ont om tid. Skall bli roligt att följa din blogg Maria, och ditt nya liv!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att se att du får mer tid för saker du tycker om, det behöver du.
    Kramis

    SvaraRadera